Πώς είναι να είσαι στην Εξυπηρέτηση Πελατών


0 Shares Share on Facebook Share on Twitter 4 δυναμικοί και πολύ έμπειροι επαγγελματίες από 4 διαφορετικές, όλες διακεκριμένες στην Εξυπηρέτηση Πελατών εταιρείες, απαντούν σε μία και μόνο ερώτηση: «Πώς είναι να δουλεύεις στην Εξυπηρέτηση Πελατών». Χαρδαλούπας Ανδρέας, Διευθυντής Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ, αρμόδιος σε θέματα Εξυπηρέτησης Πελατών στον Συνεταιρισμό ΘΕΣγάλα «Η Εξυπηρέτηση Πελατών στην δική μας περίπτωση έχει μια πολύ αξιοσημείωτη ιδιαιτερότητα. Μιας και αναλαμβάνουμε όλο το φάσμα από την παραγωγή μέχρι τη διάθεση των προϊόντων μας στα δικά μας…

The post Πώς είναι να είσαι στην Εξυπηρέτηση Πελατών appeared first on Kariera.gr Blog.